مشق جوانی

خاطرات روزانه ی من
پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

پیشرفتم درعروسکهای خمیری

ایناهم فعلاآخرین کارهام هستن یه مدته چیزی درست نکردم منتظرم زن داداشم ابزارمخصوص(البته خیلی دنبالشون کشتم که پیدانکردم)روبرام بخره تابصورت حرفه ای وباتمیزی وظرافت بیشتری اینبارادامه بدم تواین مدت داشتم خودمومحک میزدم که بدون کلاس رفتن وکمک گرفتن ازکسی میتونم عروسک های زیبای درست کنم یانه؟که ازپسش براومدم.ازعکسهاکه میبینیدپیشرفتم قابل ملاحظه است.شایداین سری که درست کردم اون هاروبفروشم چون تااینجای کارم هرکس عروسک هامومیبینه میخاداوناروبخره که بهش میگم اینابرای تمرین بودفروشی نیستن.اینبارکارهاموباظرافت بیشترانجام میدم فکرکنم قابل فروش ازآب دربیان.خیلی به عروسکهای خمیری علاقه دارم دلم میخاداونقدازاین عروسک هادرست کنم که تودرست کردنشون حرفه ای بشم


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

مشق جوانی

خاطرات روزانه ی من

پیشرفتم درعروسکهای خمیری

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ
ایناهم فعلاآخرین کارهام هستن یه مدته چیزی درست نکردم منتظرم زن داداشم ابزارمخصوص(البته خیلی دنبالشون کشتم که پیدانکردم)روبرام بخره تابصورت حرفه ای وباتمیزی وظرافت بیشتری اینبارادامه بدم تواین مدت داشتم خودمومحک میزدم که بدون کلاس رفتن وکمک گرفتن ازکسی میتونم عروسک های زیبای درست کنم یانه؟که ازپسش براومدم.ازعکسهاکه میبینیدپیشرفتم قابل ملاحظه است.شایداین سری که درست کردم اون هاروبفروشم چون تااینجای کارم هرکس عروسک هامومیبینه میخاداوناروبخره که بهش میگم اینابرای تمرین بودفروشی نیستن.اینبارکارهاموباظرافت بیشترانجام میدم فکرکنم قابل فروش ازآب دربیان.خیلی به عروسکهای خمیری علاقه دارم دلم میخاداونقدازاین عروسک هادرست کنم که تودرست کردنشون حرفه ای بشم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.